onsdag 3. februar 2010

Dagen i dag

Da har jeg fått svar fra manageren til August Burns Red. Det ble dessverre nei, fordi de, som supportband, ikke kunne utstede videopass.
Foreløbig er det ingen andre konserter i Oslo som er aktuelle, så jeg må enten vente litt og se, eller prøve å finne konserter i utlandet. Om du vet om noe, så tips meg gjerne. F.eks. konserter som ikke har blitt annonsert ennå. Jeg er avhengig av å ha en scene der det er litt høyt under taket, og da er de eneste stedene jeg tror kan være aktuelle Rockefeller, Sentrum Scene, Blitz, Nasjonal Jazzscene, Blå og Gamla (men er usikker på de to siste). Vet du om flere scener i Oslo der det er høyt under taket må du såklart si i fra!!

Det kan ta tid før jeg får gjort dette, men siden jeg nå har fått grønt lys fra både Ørkenkjøtt (på Skuret 10/2) og Lobotomized og Rikets Crust (på Klubbscenen på Studentersamfunnet 27/2), til å filme deres konserter, kommer jeg til å gjøre meg kjent med utstyret nå på fredag, for så og prøve å få gjort disse konsertene. Jeg kommer da til å skrive opp alt jeg gjør og se på hva som funker med tanke på lysforhold og sånn, slik at jeg ikke glemmer det til den gangen jeg skal ta opp det som blir hovedopptaket i forhold til oppgaven. Får jeg bra opptak på noen av disse konsertene, kan det hende jeg bruker det også. Eventuelt kan det hende jeg bruker det til semesteroppgave i MUS400 - Musikk og bevegelse.

Jeg har også gått videre for å finne et band å intervjue og i den forbindelse har jeg sendt mail til manageren til The Chariot, som spiller på Garage i april.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar