mandag 15. februar 2010

Ørkenkjøtt

Jeg kom dit litt etter 19, mens Leprous gjorde seg klar til lydprøve. Jeg så at det ikke var rør i taket jeg kunne feste kameraene, slik jeg trodde jeg hadde sett på bildet. Uansett hadde rørene vært for store, jeg prøvde å sette dem på gjerdet som var mot scenen. Dette var også grunnen til at jeg valgte å ikke bruke to kameraer. Jeg fant noen ledninger over der jeg hadde satt opp maskinen min og kunne fint henge kameraene i dem. Jeg satte opp mikrofonen ved siden av maskinen min og var klar til å kjøre. Konserten gikk bra og jeg fant fort en passe innstilling på lyden.

På torsdag brukte jeg en del tid på å se gjennom og prøve ut iMovie for å klippe til filmen. Siden jeg tar opp i 2x320x240 (2 fordi jeg egentlig skulle bruke to kameraer) måtte jeg klippe vekk den ene 320x240. Dette gikk ikke helt. Jeg fikk bort mer enn som så. Men det er greit, siden det da ble mer konsentrert på scenen.

Mange steder i filmen "vrenger" den seg et kort øyeblikk. Dette skjer ca 15-20 ganger eller noe. Jeg hadde også problemer med dette da jeg testet utstyret på labben.

Jeg opplever også 320*240 som for lav oppløsning. Det er sikkert greit for kvantitativ analyse, men man ser ikke så veldig bra, så jeg tviler det er særlig optimalt for kvalitativ analyse.

Vel, uansett har jeg fått sendt filen over til bandet via sendspace.com.

Tusen takk til bandet!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar