fredag 22. januar 2010

Dagen i dag

Å filme/ta opp Lamb of God gikk ikke, så da er den foreløbige planen August Burns Red (på samme konsert). Jeg fant ut, etter litt hjelp fra min gode venn Vidar, at det var Hassle Records som ga ut platene deres i Europa. Jeg fant ikke ut om de hadde noen kontaktperson/noe kontaktselskap i Norge, men har sendt mail til dem og spurt.
Fikk svar at det var Sound Pollution som distribuerte i Scandinavia, men det ser ut som om de deligerer det til Tuba i Norge. Men de sa også at jeg heller burde ta kontakt med bandets manager "Chuck". De forsikret om at han kom til å svare fordi han var en hyggelig fyr, så nå har jeg sendt mail direkte til han.

Om dette heller ikke lar seg gjøre, må jeg kanskje prøve på en festival i sommer.

Nå er det snart helg, Rock Mot Pels og mer Sunn O))). :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar