fredag 15. januar 2010

Dagen i dag

Etter et par timer for å finne ut om det var Warner som hadde LOG i Norge, fant jeg et positivt svar på det gjennom en artikkel i Farojournalen. Jeg synes det er litt dumt at dette ikke kommer tydelig frem fra sidene til Warner Music Norge.

Jeg ringte WMN og fikk snakke med Christian Steenstrup. Han var svært positiv og hjelpsom og mente dette skulle gå ganske greit, men at jeg måtte skrive en mail der jeg forklarte oppgaven så detaljert som mulig. Han ga meg råd om å ikke ta opp lyd på konserten, i hvertfall ikke tappe den fra miksen. Uten lyd vil ikke dette ha noe betydning, så noe må jeg ha. Det jeg i så fall må gjøre er å skrive forskjellige muligheter for hva jeg kan bruke.

Jeg regner egentlig med at sånne ting bør gå greit om det er veldig tydelig at jeg er tilknyttet studiet, at jeg skriver en slags kontrakt og at jeg kanskje kan referere til Alexander.

Jeg vurderer nå å opprette en blogg til, der jeg skriver alt på engelsk. Jeg kommer i så fall bare til å ha de litt "større" nyhetene der og ikke bruke den som en dagbok. I hovedsak slik at plateselskap og management i utlandet kan følge med og bli sikrere på min seriøsitet og ikke skal tro jeg bare leter etter gode opptak jeg kan gi ut som bootlegs.

Det ser ut til at intervjuet med Aggresso! blir tirsdag kveld. Når det blir sendt aner jeg ikke.

Jeg har fått hjelp fra DJ GÆDD på 800:grader (også kjent som Geggen i Boots & Sneakers) til å legge ut intervjuobjektsøknaden på screamforumet. Tusen takk til han!!!

Planen fremover er å bruke mandagen på å skrive mailen til Christian og sende den etter møtet med Alexander på tirsdag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar