mandag 11. januar 2010

Det jeg har gjort hittil i år

Jeg begynte å føre en slags dagbok i Writer (NeoOffice), men kommer etterhvert til å skrive inn slike ting her i stedet. Dette er det jeg har gjort før i dag:

Onsdag 6/1-'10:
Jeg har i dag skrevet en søknad etter intervjuobjekter og lagt den ut på NGF, Heavymetal.no og punk.no. Jeg har også lett litt etter andre forum, og det virker som om det bare er screamforumet som er igjen. I går sendte jeg epost til han som administrerer det for å finne ut om jeg kan få registrere meg der (forumet ble stengt for nye medlemmer i vår en gang).

Torsdag 7/1-'10:
Jeg har fått epost om "Studentstipend - musikkognisjon/-psykologi/-terapi". Har skrevet epost til med Alexander om dette. Jeg har sendt intervjuobjektsøknaden rundt til folk jeg kjenner på Facebook og bedt dem sende videre. Har også spurt Alexander om hva slags - og hvor mange kameraer vi har til rådighet på på IMV, slik at jeg vet hva jeg må prøve å låne av andre.

Fredag 8/1-'10:
Jeg har skrevet brev til Rockefeller og sendt det til Alexander for råd. Jeg har svart på alle rådene jeg har fått, deriblandt et fra en venninne om å sjekke ut en lege i Ski: "Ta kontakt med Audun Myskja, og hils fra meg. Han har lenge jobbet med det du snakker om, bruker det på pasientene sine, og er lege. Han holder til i Ski." Jeg har også svart at jeg vil stille opp på telefonintervju med Rock FM senere i dag, men dette ble utsatt til mandag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar