tirsdag 12. januar 2010

Dagen i dag

I dag har jeg jobbet litt med denne bloggen. Skrevet profiltekst og slike ting.
Jeg har sett og svart på tilbakemelding på www.800grader.com og generelt tatt runden, slik jeg gjør hver dag.
Jeg har fått svar fra Alexander angående kameraene (et svar jeg ikke synes var utfyllende nok , så jeg har sendt nye spørsmål), brevet til Rockefeller og dette stipendet jeg har skrevet om tidligere.
Jeg har sendt mail til Hallgjerd Aksnes for å få svar på et spørsmål rundt det nevnte stipendet.
Jeg har også tatt en tur på Akademika og kjøpt "Det Kvalitative Forskningsintervju" av Steinar Kvale og hørt om "Musical Gestures - Sound, Movement and Meaning" av Rolf Inge Godøy og Marc Leman hadde kommet. Det hadde den ikke.

I slutten av uken må jeg ringe Rockefeller. Tiden fremover vil ellers i stor grad gå til å lese boken jeg kjøpte i dag. Den må være lest i god tid før konsert.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar