torsdag 14. januar 2010

Dagen i dag

Jeg fått enda en forespørsel om radiointervju. Denne gangen med Aggresso! Punk Rock Radio. Vi får se hva som skjer. Har ikke bestemt tid ennå.

Også har jeg ringt Rockefeller for å høre litt om Lamb of God-gigen. De sa jeg skulle høre med de som har rettighetene - plateselskapet til bandet. Jeg snakket med Kim Paulsen hos Sony/BMG og han sa at de ikke lenger hadde LOG i Europa. Han lurte på om det kunne være Universal, men det ser ikke slik ut på hjemmesidene til Universal. Har prøvd å finne ut hvem som har dem, noe som viser seg å være vanskelig. Jeg sendte akkurat SMS til en kamerat som jobber hos Universal om dette og fikk svar om at det sannsynligvis var Warner (Roadrunner). Skal ta en titt på dette i morgen.

I går laget jeg en liten liste på hvem som har vist interesse for prosjektet. Hittil er det fire stykker som har sagt de gjerne vil stille opp om det er noe, og to andre som har sagt at de synes det virker spennende.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar